۸ صفحه ای که هر وب سایتی باید داشته باشد!-قسمت دوم

۸ صفحه ای که هر وب سایتی باید داشته باشد!-قسمت دوم

پرسش و پاسخ های متداول

صفحه ای که در آن پرسش های متداول مطرح می شود فرصتی برای آموزش مشتریان احتمالی در اختیار شما قرار می دهد. در این صفحه نه تنها اطلاعات زیادی در اختیار مشتریان قرار می دهید بلکه می توانید به صورت غیر مستقیم قابلیت های سازمان خود را به نمایش بگذارید. اینها پرسش هایی است که درباره کیفیت و قابلیت های منحصر به فرد کالا یا خدمات شما پرسیده می شود. و در این محل می توانید به شایستگی به آنها پاسخ دهید. همچنین یکی دیگر از فرصت هایی که این فضا در اختیار شما قرار می دهد این است که برای خریدار توجیه و دلیلی ارائه دهید البته به شکل پرسش و پاسخ.

پیشنهاد های ویژه

متاسفانه بیشتر بازیدکنندگان در اولین برخورد اقدام به خرید نمی کنند آنها از وب سایت های مختلف دیدن می کنند و ممکن است از هر جایی خرید کنند. آنها برای خرید فکر می کنند و بلافاصله خرید نمی کنند.

اما چگونه فقط با یک بازدید به بازدیدکنندگان کالای خود را بفروشید؟ پاسخ این است که باید پیشنهاد های ویژه و متعددی در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

به این منظور باید یک روزنامه یا خبر نامه رایگان در اختیار مشتریان خود قرار دهید که حاوی اطلاعات مورد نیاز مشتریان شماست. همچنین اخبار و اطلاعاتی در زمینه صنعتی که در آن فعال هستید در اختیار آنها قرار دهید. می توانید از آنها بخواهید عضو خبرنامه شما شوند و به این ترتیب آنها همیشه با شما هستند و همیشه می توانید اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و در عین حال کالای مورد نظر خود را با شرایط ویژه تبلیغ کنید. و کاری کنید که نام شما همیشه در یاد آنها باشد و زمانی که آمادگی خرید را داشتند به احتمال زیاد کسی که برای خرید با او تماس بگیرند خود شما هستید.

تماس با ما

این صفحه باید ساده ترین راه ممکن را برای تماس با شما در اختیار کاربران قرار دهد. برخی افراد ترجیح می دهند تلفنی تماس بگیرند، برخی می خواهند با ایمیل، برخی یک فرم تماس با ما را ترجیح می دهند حتی برخی می خواهند دیدار حضوری داشته باشند بنابراین اجازه دهید آدرس دفتر شما را داشته باشند همه جور انتخابی را در اختیار آنها قرار دهید.

قرار دادن آدرس فیزیکی در این صفحه چون به جلب اعتماد مشتریان کمک می کند بسیار مهم و ارزشمند است. بسیاری از مشتریان می خواهند بدانند آیا شما یک آدرس واقعی دارید؟ یا اینکه فقط یک شرکت سوری اینترنتی هستید. آنها می خواهند بدانند آیا می توان به شما اعتماد کرد؟ حتی برخی از روی کنجکاوی می خواهد بدانند شما در کدام شهر یا استان هستید.

هر کاری که می کنید کاربرانتان را مجبور نکنید برای تماس با شما فرم بلند بالایی را پر کنند فقط از آنها بخواهید اطلاعات مختصری درباره خود یا سازمان همراه با اطلاعات خود در اختیار شما قرار دهند در یک کلام هدف شما ساده کردن ارتباط مشتریان با شماست نه فراری دادن آنها!

ارسال درخواست!

برای بیشتر وب سایت ها این صفحه چیزی جز یک فرم ساده تماس با ما نیست. حتی در این صورت باید اطمینان حاصل کنید که در جایی به مشتری بگویید که از او می خواهید چه کاری انجام دهد. شاید نیاز به یک سری اطلاعات بیشتر، تماس تلفنی یا حتی یک قرار ملاقات باشد.

فقط همانطور که در یک قرار جلسه فروش رو در رو از طرف مقابل اطلاعاتی می خواهید در این صفحه هم باید به همین روش عمل کنید.

وب سایت شما این قابلیت را دارد که بهترین ابزار فروش شما باشد. تاثیر گذاری آنرا در بالاترین سطح قرار دهید و همه چیز را برای مشتری مهیا کنید تا با اطمینان خاطر از شما خرید کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *